نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

محموله کمکی از ۳ قاره برای شهرخودرو| کور شدن چشم بازار در مشهد!

  • کد خبر: ۹۷۸۷۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
محموله کمکی از ۳ قاره برای شهرخودرو| کور شدن چشم بازار در مشهد!
۳ بازیکن استرالیایی، سودانی و کلمبیایی برای عقد قرارداد با شهرخودرو به ایران می‌آیند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ باشگاه شهرخودرو خراسان درحالی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قصد جذب ۳ بازیکن خارجی دارد که شواهد نشان می‌دهد مدیران این تیم برای ترمیم نقاط ضعفشان در نیم‌فصل دوم به این ۳ بازیکن دل خوش کرده‌اند. تیم فوتبال شهرخودرو که در نیم‌فصل اول قعرنشین مطلق مسابقات لیگ‌برتر بود، در شروع فصل نقل‌وانتقالات یکی‌دو خریــــــد بحث‌برانگیز و پرحرف‌وحدیث داشت و بازیکنان جوانی مانند فردین رابط، مرتضی سجادی و محمد رضازاده را به خدمت گرفت.

حالا عنابی‌ها در وضعیتی به‌سراغ ۳ بازیکن خارجی گمنام رفتـــــه‌اند که هنــــــــوز پرونده بدهی‌هایشان به کوزین و میرو باز است و همین روزهاست که در صورت تسویه‌حساب‌نکردن با این ۲ بازیکن، حکم وحشتناکی از فیفا برای آن‌ها صادر شود. این باشگاه مشهدی در سال‌های گذشته هم یکی‌دو بار چوب بدهی به بازیکنان خارجی‌اش را خورده بود و حتی در فصل شانزدهم لیگ‌برتر فوتبال با کسر ۶ امتیاز و جریمه سنگین مالی به‌دلیل بدهی به بازیکن وقتش زوران کنزوویچ روبه‌رو شد.

مأموریت ویژه ۳ بازیکن برای نجات شهرخودرو

مورگان جکسون از استرالیا، اوکلو تیتو از سودان‌جنوبی و ییلبرت استیون از کلمبیا ۳بازیکن خارجی مدنظر شهرخودرو هستند که قرار است به‌زودی برای عقد قرارداد با این باشگاه به ایران بیایند؛ بازیکنانی که در پست‌های هافبک دفاعی، وینگر چپ و مهاجم به مشهد می‌آیند تا عصای دست سیدعباسی باشند. مأموریت ویژه این بازیکنان در شرایطی است که قعرنشینی شهرخودرو و اوضاع بد مالی این تیم سبب شده است بازیکنان ایرانی چندان برای آمدن به مشهد رغبت نداشته باشند و شاید به همین دلیل است که مدیران این تیم به معجزه با این بازیکنان خارجی دل بسته‌اند.

جسکون؛ استرالیایی‌ای که از آلمان می‌آید

جکسون مورگان، بازیکن بیست‌وسه‌ساله دورگه سودانی‌استرالیایی، از بازیکنانی است که شهرخودرو به‌دنبال جذب اوست. این بازیکن که پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی است، توانایی بازی در پست هافبک میانی و دفاع راست را دارد. او همچنین بیش از یک‌دهه در دسته‌های پایین لیگ استرالیا حضور داشته و در فصل گذشته با حضور در لیگ دسته ۵ آلمان به عضویت تیم دوم مونشن‌گلادباخ درآمده است. جکسون که در خرطوم به دنیا آمده است، ۹ بازی ملی در کارنامه دارد، ولی پایش در این بازی‌ها به گل باز نشده است. مالی، اوگاندا، بورکینافاسو و کنیا ازجمله بازی‌های ملی مهم این بازیکن است.

تیتو؛ مهاجمی از سودان جنوبی

مهاجم جدید شهرخودرو که ملیتی سودانی دارد، با ۲۶ سال سن و مو‌های خاصش یادآور سوبا دریسا، بازیکن سابق باشگاه پدیده مشهد است. تیتو سابقه ۵بازی ملی برای کشورش دارد و توانسته است یک گل ملی نیز به‌ثمر برساند. او که در پست تخصصی مهاجم بازی می‌کند، آخرین‌بار در عضویت باشگاه گورماهیا کنیا بوده است. تیتو مقابل تیم‌های ملی اوگاندا، کنیا، مالی، بورکینافاسو و سیرالئون بازی ملی داشته و تک‌گل ملی‌اش هم مقابل اوگاندا در سال ۲۰۲۰ به‌ثمر رسیده است.

استیون؛ گل‌زن و بی‌رحم

استیون آپونزا سومین بازیکن معرفی‌شده باشگاه شهرخودروست؛ وینگر بیست‌وشش‌ساله اهل کشور کلمبیا که در لیگ دسته ۲ پرو شاغل بوده و آخرین حضور او در تیم دپورتیوو کوپسول بوده است. آپونزا که توانایی بازی در پست مهاجم هدف را هم دارد، عملکرد خوبی در ۴ فصل گذشته داشته و در ۶۹ مسابقه موفق شده است ۳۰ گل و ۱۹ پاس گل ثبت کند که آمار جالب‌توجهی به‌شمار می‌رود.

البته این بازیکن بازی ملی در کارنامه ندارد، اما به‌واسطه اینکه کلمبیایی است در دسته بازیکنانی قرار می‌‎گیرد که به‌دلیل ترازاول‌بودن کشورش، طبق قوانین سازمان لیگ به داشتن بازی ملی نیازی ندارد و معیار‌های دیگری برای حضورش در لیگ ایران مطرح است. وبگاه معتبر ترانسفرمارکت برای این بازیکن ارزش ۱۷۵ هزار یورو تعیین کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->